Βάλε τον εαυτό σου σε προτεραιότητα.

Καλή η παρέα και οι συναναστροφές και οι έξοδοι αλλά κάποιες φορές είναι καλό να απομονώνεσαι και να περνάς καλά μόνο με τον εαυτό σου. Μη φρικάρεις! Είναι πολύ πιο εύκολο από αυτό που φαντάζεσαι και σίγουρα είναι εξαιρετικά ωφέλιμο.

4a9d887d55864a284d92b59d2fd0d64a_XL

1.Διάβασε ένα βιβλίο. Η ανάγνωση ενός βιβλίου μπορεί να δράσει ευεργετικά απέναντι στην ηρεμία σου, και σίγουρα θα συμβάλει σημαντικά στην πνευματική σου ανάταση.

2.Άκουσε μουσική. Δε χρειάζεται να είναι κάτι χαλαρωτικό, μπορεί να είναι απλά η αγαπημένη σου μουσική που θα σου δημιουργήσει τις απαραίτητες συγκινήσεις.

3.Γράψε τις σκέψεις σου. Μπορεί να είναι σε μορφή δοκιμίου ή σε μορφή ημερολογίου ή μπορεί απλά να είναι σκόρπιες λέξεις σε χαρτί.. όπως και να ‘χει η εκτόνωση θα είναι σημαντική.

4.Δες μια ταινία. Εφοδιάσου με τις αγαπημένες σου ταινίες, φτιάξε ένα νόστιμο σνακ και ξάπλωσε στον καναπέ για να απολαύσεις το θέαμα. Μη ξεχάσεις τα κλείσεις το κινητό σου!

5.Κάνε μια κούρα ομορφιάς. Ετοίμασε ένα αφρόλουτρο, μια σπιτική μάσκα για το πρόσωπο ή το σώμα, κάνε μανικιούρ ή πεντικιούρ, περιποιήσου τα μαλλιά σου. Σε κάθε περίπτωση φρόντισε τον εαυτό σου.